Najczęściej zadawane pytania!

1. Czym jest turniej w PlayStation League?
PlayStation League to oficjalne rozgrywki współtworzone przez ESL, które mogą być początkiem Twojej kariery gamingowej! Graj przeciw graczom z całej Polski, poznaj nowych znajomych i ciesz się doświadczeniem gamingowym jakiego nigdy nie miałeś. Myślisz, że stać Cię na to by być mistrzem? Udowodnij to!

2. Jak mogę wziąć udział w PlayStation League?
By móc rywalizować w tej lidze musisz posiadać:

  • Konto PlayStation® Plus dla graczy PS4
  • Konto ESL
  • Legalną kopię gry na PS4

3. Jak mogę zarejestrować nowe konto?
By zarejestrować nowe konto ESL, przejdź do strony rejestracyjnej i postępuj zgodnie z instrukcjami. Potrzebujesz jedynie konta email, hasła i pseudonimu. Jeśli już masz konto ESL ale nie pamiętasz informacji do logowania, skontaktuj się z naszym wsparciem.

4. Jak mogę dodać konto gry do mojego konta ESL?
Miejscem do edycji Twojego profilu gracza jest "centrum dowodzenia", które jest dostępne po lewej stronie Twojego pseudonimu poniżej nagłówka.

  • Wybierz "Konta gier"
  • Rodzaj = PlayStation SEN ID
  • Wartość = Wpisz nazwę, której używasz dla konta Uncharted 4/ FIFA17/Rocket League
  • Kliknij wyślij
Jeśli nie możesz tego odnaleźć, użyj bezpośredniego linku.

5. Jak poprawnie się zapisać?
Zapisanie się jest bardzo łatwe jeśli wykonałeś wszystkie wcześniejsze kroki. Nawet jeśli tego nie zrobiłeś to nadal proste. Przejdź do strony ligowej i w box nadchodzące turnieje wybierz turniej, które Ciebie interesuje. Dalej podążaj zgodnie w panelem zapisów po lewej stronie. Przeprowadzi Cię przez wszystko co musisz zrobić.

6. Czy wielkość ligi jest limitowana?
Nie ma limitu drużyn

7. Jakie są poprawne ustawienia meczowe?
Należy wybrać turniej ze strony głównej i w nim są podane wszystkie zasady dotyczące ustawień gry.

8. Jak udowodnić wynik meczu?
Drużyny oraz gracze są zobowiązani do robienia screenshotów lub wideo potwierdzeń wyników meczów oraz udostępniania ich do 15 minut po skończonym meczu. Screenshoty i/lub filmy wideo są potrzebne jako dowody w przypadku kiedy pojawia się konflikt, będą sprawdzane przez administratorów. Możemy podejmować dobre decyzje tylko wtedy kiedy jest wystarczająco dowodów. Screenshot/film wideo musi posiadać pseudonimy graczy i pokazywać wynik meczu/problemy abyśmy mieli pewność, że dowód pochodzi z tego meczu.

9. Jak zrobić screenshot korzystając z PS4 i udostępnić na ESL?
Proszę sprawdzić oficjalną stronę PlayStation by dowiedzieć się jak robić screenshoty i je udostępniać. Musisz udostępnić screenshoty na Twoim meczu ESL. Jeśli jesteś na stronie ligowej, zobaczysz „Udostępnij screenshot/plik meczowy” po prawej stronie. Musisz tam kliknąć i wybrać screenshot, następnie możesz go udostępnić do Twojego meczu ESL.

10. Jak działa protest meczowy?
Jeśli masz jakieś problemy podczas meczu, możesz stworzyć protest klikając „napisz protest” na prawym pasku ligowym. Jeśli nie możesz znaleźć linku, możesz też użyć linku bezpośredniego by zobaczyć wszystkie mecze gdzie możesz napisać protest. Tam możesz wybrać mecz i napisać protest aby administratorzy mogli sprawdzić Twój problem. Jednak miej na uwadze, że protest musi być napisany w ciągu 10 minut po skończonym meczu aby nie powodować większych opóźnień w rozgrywkach.

11. Gdzie mogę znaleźć najświeższe informacje ligowe?
Wiadomości z ostatniej chwili, informacje ligowe i ogłoszenia dotyczące Playstation League znajdziesz na stronie turniejowej, na oficjalnym kanale PlayStation Polska oraz na kanale ESL Polska. Ważne informacje dla graczy będą również wysyłane przez email.

12. Kiedy gram swoje mecze?
Nadchodzące mecze możesz sprawdzić w swoich otwartych meczach, które znajdują się na pasku w prawym dolnym rogu.

13. Czy mogę coś wygrać?

W naszych ligach są przewidziane nagrody rzeczowe jak i finansowe. Szczegóły są podane przy każdej grze.

14. Więcej pytań?
Zapraszamy do kontaktu z naszym support.